Friday, July 13, 2012

म स्कुल पद्दा

म  ८ मा  पद्दै गर्दा एक जना केटी सँग मेरो फ्रेन्डशिप भयो ।तेस केटी को नाम रुपा हो । जती बेल मेरो उमेर १६ बर्ष थियो । म तेस केटी सँग धेरै नै मिल्ने भए को ले गर्द त्यो केटी मेरो घर्मा म सँग पद्न गर्थि।

एक दिन को कुरा हो मेरो घर म कोही पनि थिएन । केबल म र तेस केटी मात्र कोठा म स्तुद्री गर्दै बसिरहेको थिएम । म उ सँग धेरै नै नजिको साथी भए को ले गर्द रुपा र म चल्दै स्तुद्री गर्ध्युम । तेस दिन म रुपा सँग चल्दा चल्दै मेरो हत एकसी रुपको बूब्स म गयो र मैले रुपा को आनर दना सम्त्ना थले । तेस बेल रुपा ले मलाई तेसो नगर तिमी र म केबल साथी मात्र हो । आहिले हाम्रो उमेर एसो गर्ने उमेर होईन भन्दै थिएन । तर मेरो मन ले मनेन र मैले रुपा लाई आज एक्दिन मात्र हो रुपा प्लेअसे सेक्स गरुम न भन्द रुपा मसँग रिसए र घर जन्छु भनिन तर मेरो जिद्दी ले गर्द रुपा म सँग बसिन । मैले स्तुद्री गर्दै बिस्तारै उस्को दुद समुना थली सुरु सुरु म त रुपा ले नै नै भन्दै थि । तर पछी उसलाई पनि मज्ज बह्यो भन्दै बेस्कनी समौ भन्दै थि ।

मैले पनि उस्को आनर दना लाई बिस्तारै समाउदै रुपा को लुगा हरु फुकल्न थले । अन्नी उनको कसिलो दुद्मा मेरो मुख राखी बच्चाले जस्सारी उस्को दुद चुस्न थले । तेसो गर्द रुपा ले अह्ह आअ अएएए गर्दै थि । मलाई खपी नसक्नु भओ । मेरो कान्छो भाई पनि निकै नै फ्यानफ्यानऐ रहेको थियो । बिस्तारै मैले उनको पुती मा हात लगेको त उस्को पुती को पानी ले मेरो हात नै भिज्यो ।

तेस्पछी मैले रुपा लाई बिस्तारै आफ्नो बेद म सुताए अन्नी उस्को कसिलो पुतिमा मेरो लाडो  हल्ल खोजे तर मेरो लाडो  रुपा को पुती म छिर्न मनेन एक्दमै ताइत रहेछ रुपा को पुति'
तेही पनि मैले बिष्टअरै लाडो  पुती भित्र छिरौने प्रायस गरे र बल्ल बल्ल अलिकती मात्र छिर्यो, तेती बेल रुपा धुख्यो भन्दै थि । तर मैले केहि हुँदैन छिरेपछी मज्ज आउछ भने पछी रुपा आइय अह्ह्ह सीए गर्दै मलाई चिरौन साथ दिदै थि ।जबा मेरो पुरा लाडो  रुपा को पुती म छिर्यो तबा रु प एक्दमै करै ।तेस्प्अछि मैले बिस्तरै उस्को पुति म धक्क दिन थले उ तेति बेल मलइ भन्दै थि बेस्करि ग र अह्ह्ह् आआ हीएए स्स्स्स्स्स्स्स्स्स् आआअ गर्दि । 

 मैले पनि बेस्कारी उफ्री रखे । केहि छिन उफ्रे पछी मेरो लाडो  बाट फुसी झर्यो म एक्दमै सिथिल भए । रुपा पनि बेहोस जस्तै भाई । पछी मैले रुपा को पुतिमा हेरेको त त्यहाँ रगत पो आइरको रहेछ अन्नी कपडा ले रगत पुछी । तेस पछी रुपा म सँग नबोली चुप चाप घर तिरा भागी ।
तेस पछी रुपा सधै जसो म सँग पद्न गर्न आउछे र मलाई चिकाएर मात्र घर फर्किन्छे ।
तपाईंहरु लाई यो मेरो सतए कथा कस्तो लाग्यो प्ल्ज कमेन्ट गर्नु है ।

No comments:

Post a Comment