Friday, July 13, 2012

ति दिन हरु

म कमल २० बर्ष भए | म इंजीनियरिंग पर्दै छु |एक दिन मेरो घर सँग एक परिवार देरा बस्न अयो | उनि हरु को १ जना १८ बर्ष को छोरी थीयो अन्जु जो +२ को परीक्षा को तयारी म थीयो |१८ बर्ष को भर्कर जवनी मा लागेको केटी देखेर म दाङग पर्दै हेर्थे र कहिले केहि गर्न पाउने हो कि भनेर कल्पना गर्थे | बिस्तारै उस्को र हाम्रो परिवार को बीच राम्रो सम्भन्ध हुँदै गयो |
एक्दिन उस्को आमा ले मलाई अलिक पदाइ म उस्को छोरी लाई मद्द्त गरी दिन अग्रह गरि| मैले नि फुर्सद म भएको अनि उस्को छेउ म बस्न पाउने भाएर हुन्छ भनिइ हाले |

अनी साझा पख कौसी म मैले अन्जु लाई भेते अनि उस्ले सोधी : दाई म कैले देखी पदाइ गर्नु आउनु ?
मैले भने : म एउत सर्त मा मात्र तिमी लाई पदाउछु नत्र म पदाउदिन्
अनी उस्ले सोधि: क हो त ?
मैले वने : मलाई अज देखी दाई नभन्नु
अनी उस्ले हाँस्दै भनेए :त्यसो भए के भन्नु त
मैले भने :कमल मात्र भने हुन्छ
अनी उस्ले भनिइ :तपाईं त्यती ठुलो हुनु हुन्छ म कसरी नाम मात्र लिएर बोलाउनु |
मैले भने : मलाई केहि समस्या छैन तिमी ले भन्दा
हुन्छ भन्दै उ तला गयो|
भोली दीउसो तिरा उ मेरो घर म आइन पढ्नु को लागि
जिन्स र माथि ति-सर्टस लगाएको थीइन मेरो कम्प्युटर ओन नै थीयो
त्यती कै मा आमा ले बोलाउनु भयो अनि मलाई एउता सामन किन्नु तला पसल पठाउनु भयो |म एक छिन भनेर पसल गए |म आउँदा उस्ले याहू मा अरु सँग कुरा कानी गर्दै थीयो |मैले सोधे : तिमी नि याहू चलाउचौ र ?
उस्ले भनेए : कैले कही चलौछु घर म बुवा नहुँदा
मैले उस्को ईमेल सुतुक्क दिमाग मा राखे अनि त्यो दिन अलिक पदेर उ आफ्नो घर तिर लगे
मैले सुतुक्क अर्को ईमेल बनाएर उस्को याहू मा उस्लाई add request पठाए | मैले जे गरे मलाई नै अचम्म लागि राखेको थीयो मैले इमेल मागेको भए दी हाल्थ्यो किन चोर्नु परेको भनेर तर जे हुनु पठाई सकेको छ अब फिर्ता गर्नु नि नमिल्ने जे हुनु होस् भनेर म खाजा खान हिडे एकछिन पछि आउदा सन्जोग बस एकै छिन् मा उसले मेरो add request लाई accept गरि सकेको थीयो
मलाई कसरि बोलाउनु क बोल्नु जस्तो वयेरा मैले online देखेर पनि केहि लेखिन |
म एती कै चुप चाप आफ्नो काम गर्दै थीए उसले नै buzz गरिन
अन्जु: ko ho kasari mero add payu
मैले के लेक्ने जवाफ भनेर आफु बच्नु को लागि
रातो भाले(यो नाम मैले अन्जु सँग कुरा गर्नु एक छिन पहिला बनएको ) : khoi ma ta rato bhale ho maile timi lai add gareko chu ra afai add garchau ani malai vanchau
अन्जु : kasto kaam na kaaj ko manche reicha afai add garchau aile malai vanchau, ma delet gari dinchu timro id aba malai kehi vanne haina bye
अब फसाद पर्‍यो क लेखेने
मैले हत्तार हत्तार लेखे
रातो भाले : aa parkha parkha ekchin kati chado resayeko kehi vanna payeko chaina hidi halnu parcha
मैले के लेक्ने जवाफ भनेर आफु बच्नु को लागि

अन्जु : अनि बोल्नु नि जे सोधेको त्यो अनुसार

रातो भाले : के सोधेको रे

अन्जु : फेरी त्यही कुरा. तिमी को हो अनि मेरो इमेल कसरी पायौ

रातो भाले : मैले सेअर्च गर्दा तिम्रो id देखेर add गरि हाले

अन्जु : ल भै गयो अनि नचिनेको लाई एती कै add गर्नु हुन्न भनेर थाहा छैन

रातो भाले : येसरी सोध्छौ भनेर थाहा नभएर नि

अन्जु : कुरा गर्नु त खुब champion रहेछौ

रातो भाले : अब सोझो मान्छे भए पछि सोझो नै जवाफ दिनु परेन त

अन्जु : तिमी सोझो पो , अनि पो चिन्दै नचिनेको केटी लाई अड्ड गर्दै दुख देदै छौ

रातो भाले : दुख पो , मलाई क थाहा तिमी केटी हो भनेर, केटी भनेर थाहा पाए त add नै गर्दिन ठेये होला

अन्जु : तिमी गे हो कि क्या हो online मा केटा खोज्दै हिड्ने lol

रातो भाले : ये ये mind your language

अन्जु : अनि के त आफै भन्छौ केटी भनेर थाहा भए add नै गर्दिन ठेये भनेर

रातो भाले : अनि केटा साथी हुदै मा गे हुन्छ भन्ने हुन्छ र

अन्जु : तिम्रो कुरा ले त्यही देखियो नि

रातो भाले : ल ल मा गे नै सहि अब तिमी ढुक्क भयौ होला नि

अन्जु : किन र ढुक्क

रातो भाले : अब मा गे अनि मा तिम्रो इज्जत माथि केहि खेलबाड गर्दिन भनेर

अन्जु : हेर न कति रिसाएको , केहि भन्न नहुने

रातो भाले : अब भनि हाल्यौ ,भन्ने बेला मन परि अहिले आएर चै

अन्जु ; गे हरु एती चाडो रिसाउने रहेछन कि क्या हो

रातो भाले : हो हो , पहिला खुब गे हरु संग सङ्गत ठेयो कि क्या हो

अन्जु : पहिला चाही थीएना अब बिस्तारै हुदै छ

रातो भाले : आखिर मलाई गे नै बनाएर छोड्यौ है

अन्जु : मैले बनाएको हो र आफै भन्छ अनि .

रातो भाले ; ल ल तिम्रो लागि गे नै सहि अब त खुसि भयौ नि

अन्जु : हरे भगवान अब एस्तो एस्तो नि दिन औना थाल्यो गे संग बोल्दै बस्नु परेको मेरो जवानी lol

रातो भाले : आम्मै आजकल को केटी लाई के भएको जवानी पो हरे हे भगवान के के सुन्नु परेको

अन्जु : भगवान लाई नै बोलाउनु पर्ला जस्तो छ अब चै एकजना केटा आएको त्यो नि गे किन पठाएको भनेर

रातो भाले : हैन कति सारो हो केहि भन्न नहुने भयो हैन

अन्जु : मैले केहि भनेको छु र आफै बोल्न भनेर add गर्ने अनि मैले बोलेको भन्ने बा

रातो भाले ; ल म केहि भन्दिन अब ,

एती लेख्दा लेक्दै अन्जु offline भै

म पनि खान खानु पर्यो भनेर माथि भंसा मा गए उता अन्जु को घर मा हेरेको त उसको बुवा आउनु भएको रहेछ

सायद त्यहिँ भएर offline भएको होला
मा खाना खाएर तल गए अनि एकछिन पढेर सुति हाले

बिहान उठेर email हेर्दा offline message मा अन्जु को message नि रहेछ के होला भनेर हेरेको हिजो केहि नभनी गएको मा sorry भनेर लेखि राखेको रहेछ|

मैले पनि केहि छैन पछि कुरा गरौला नि फुर्सद मा भनेर message छोडी दिए |

बिहान को खाना खाएर एकछिन पल्टेको अन्जु आएर आज पदने हैन भनेर किताब लिएर आइ पुगी
मैले आज मेरो अलिक काम छ भोलि पढौ भनेर पठाई दिए | खास मा म अन्जु संग online मा कुरा गर्न चाहन्थे | उसको दिउसो काम हुन्न online हुन्छ कि भन्ने आस मा उसले आज नापढ़ौ भनेर बहाना बनाइ पठाई दिए |
र आफु पनि online बसे

एकै छिन् मा सोचेको जस्तै अन्जु पनि online आए

रातो भाले : हिजो किन एती कै गएको रे

अन्जु : आउनु पाएको छैन hi hello छैन हिजो किन पो गएको रे , आउन पाएको छैन गे को बेहुरा नदेखाऊ न

रातो भाले : हैन मैले केहि बोल्न नपाउने भयो है

अन्जु : त्यस्तो भनेको छु र मैले ल मा नि अब केहि बोल्दिन

रातो भाले : क्या रिसै दिएको के हो रिस नाक को टुप्पो मा छ कि क्या हो

अन्जु : जता भए पनि तिमी लाई के मतलब

रातो भाले : ल मैले त सकिन माफ गर मलाई मा बाट भूल भयो

अन्जु : तिमी ले के गरेको छौ र माफी माग्नु

रातो भाले : ल ल भै गयो , खाना खायौ त , साचै तिमी के गर्छौ रे

अन्जु : म पदचु ,अहिले छुट्टि म छु

रातो भाले :यहाँ online मा पढाई हुन्छ कि क्या हो

अन्जु : अब गे संग केहि पादु भनेर आएको नि

रातो भाले : अब गे संग क पदचौ र

अन्जु :त्यही त भन्दै छु ,गे संग क पढ्नु अब एकजना भेटेको नि गे पर्यो

रातो भाले : अब म संग नापदने भए boy friend संग घुम्न जाने नि बोलाएर

अन्जु : boy friend भए एस्तो गे संग कुरा गर्दै बस्थे होला त?

रातो भाले : मा त पत्त्यौदिना तिम्रो BF छैन भनेर

अन्जु : अब मैले के गर्नु BF भए येसरी कुरा गर्दै बस्थे होला त

रातो भाले : ल ल भै गयो बिचार को जवानी , जवानी नै बाहिर नाऔदै बुदी हुने भएछ

अन्जु : हे भगवान अब कोइ पाएन मलाई गे पठाई दीयौ म कहाँ जौ होला

रातो भाले : अब गे भए पनि म चाडै छु नि

अन्जु : अब गे ले क गर्न सक्ला र

रातो भाले : अब मौका देउ न के के गरेर देखाई देउला

अन्जु : परेन परेन अब गे लाई हेर्नु

रातो भाले : गे लाई नहेरे गे लाई देखाऊ न त lol

अन्जु : गे लाई अब हामी केटी माथि कैले देखि इन्ट्रेस्ट लाग्न थाल्यो

रातो भाले : भगवान महादेव त केटी भने पछि आफ्नो ३ आखा खोल्चन रे, मा त साधारण मान्छे मात्र|

अन्जु : क्या बाठो क्या एती लाई अर्का लाई हेर्न पाहिन्छ कि क्या हो तपस्या नगरी अनि देवी लाई खुसि नागरी

रातो भाले : अब देवी लाई खुसि पर्ने कुनै मन्त्र होला नि?

अन्जु : त्यो त टन्न तपस्या गर्नु पर्छ अनि कुन बेला देवी प्रसन्न हुन्छ त्यो बेला दर्सन दिनु भै हाल्छ नि आफ्नो भक्त लाई

रातो भाले : कुनै short cut होला नि देवी लाई खुसि पर्ने उपाए

अन्जु : बाटो मा हिडेको हो र short cut हुन लाई

रातो भाले : मन पर्ने भक्त को लागि अलिक बिसेष होला नि त

अन्जु : अब बिसेष भनेको पछि हुदै गर्छ पैला खुसि त पर्नु पर्यो नि

अन्जु : तिमी एकछिन देवी लाई खुसि पर्ने सोच्दै गर मा एकछिन मा आउछु ल

एती भन्दै अन्जु away भै

मा सोच्न थाले अब कसरी कुरा अगाडी बढाउने मैले त साधारण कुरा मात्र होला भन्ठानेको यहाँ सम्मान पुरा पुग्ला भनेर सोचेको नि थिएंन तर ज होस् कुरा रमाइलो भै राखेको थीयो
अनि एकछिन पछि नै अन्जु online भै

अन्जु : अनि देवी लाई खुसि पर्ने उपाए सोच्यौ त

रातो भाले : मा साधारण मान्छे लाई कसरी थाहा हुन्छ र देवी कसरी खुसि हुचा भनेर

अन्जु :ल ल भै गयो तिमी लाई बालक सम्जेर माफ गरि दिए

रातो भाले : म खुसि भए अब दर्शन कैले पौने होला कुन्नि देवी जी को

अन्जु : फेरी देवी को दर्सन पाएर बेहोस् हुने होला

रातो भाले : बेहोस् भए पनि देवी को कृपा ले फेरी सद्धे भै हल्चू नि

अन्जु :ल म खुसि भए यो कुरा सुनेर ल क चाहियो भक्त माग

रातो भाले : मलाई केहि चैदैना प्रभु हजुर को दर्सन मात्र पाए पुग्छ

अन्जु : दर्सन त अवस्य पाउछौ अलिक धर्य गर न , धर्य को फल मिठो हुन्छ भनेर थाहा छैन

म पनि क कम तुरुन्त जवाफ दी हाले

रातो भाले : मलाई त अंगुर सेयु केरा मात्र खाना मन लाग्छ

अन्जु :पहिला धर्य को फल खाउ अनि पछि त्यो नि देउला नि

रातो भाले : फल पाकेर कुहिने बेला मा ख्वायुने होला हैन धर्य को फल खादा खादै

अन्जु : भरकर त फुल फुल्दै छ फलफुल मा कहाँ एती चाडै फालेर पाक्ने

रातो भाले : फेरी मा कुर्दै बस्ने खानु भनेर अरु ले टिपेर खाइ देला

अन्जु : त्यही भएर त धर्य गर ध्यान गर यता उता नगर भनेको

रातो भाले : मा कहाँ यता उता गएको छु र बच्न को लागि पनि अलि अलि खुराक त चै हाल्यो नि खुराक बिना मारी हाल्छ नि

अन्जु : अब बार्ता बस्नु नि २-३ दिन २-३ दिन नाखादै मा मर्ने त हैन होला, अनि क को चिन्ता लिन्छु

रातो भाले : पछि फेरी देवी को दर्सन पाए पछि देवी को सेवा गर्न नसक्ला भन्ने मात्र चिन्ता हो मलाई त

अन्जु : देवी को लागि एती सोची दिएको मा धेरै धेरै धन्यवाद

रातो भाले : देवी खुसि भए पछि भक्त को लागि अलि अलि प्रसाद त दिनु पर्यो नि अनि पो भक्त को मन यता उता जान्दैन अनि देवी को सेवा मा मात्र लागि रहन्छ

एती कै मा आमा ले बोलाउनु भयो तल मा बिरा जना पर्ने भयो मैले मन नलागी नलागी अन्जु लाई भरे भेटौला भनेर bye भनेर बाहिर जाने तरखर मा लागे
एकै छिन् मा काम सकाएर मा फेरी online भए
अन्जु त्यही थीयो मैले फेरी बोलाए
रातो भाले : अब भक्त लाई के प्रसाद दिने विचार गर्नु भयो त
अन्जु : खुसि भए पछि जे मागे नि दी हलिंचा नि पहिला खुसि हुन पर्यो नि
रातो भाले : अब खुसि पर्न लाई नि खुराक नभई कसरी सेवा गर्नु
अन्जु : ल ठीकै छ मा दर्सन दिन्छु तर दर्सन पाए पछि देबी एस्तो उस्तो भन्नु पौइदैना नि
रातो भाले : हजुर को जो आज्ञ
अन्जु : ल हेर ( एती भन्दै web cam on गरि )
रातो भाले : मर्छु कि क्या हो देबी लाई देखेर
अन्जु : किन मर्नु पर्यो र अहिले देखि मा चाडै छु नि बचाउने
रातो भाले : हैन एस्तो सक्ष्यत देबी लाई अब क प्रसाद चदौनु होला
अन्जु : आब भक्त को मर्जी म माग्ने हो र
रातो भाले : शेयाऊ चाडै भने देबी को गाला नै शेयाऊ जस्तो छ , अनार चादाऊ भने .............................
अन्जु : अनार भने भन्नले .... यो के हो ?
रातो भाले : खोइ केहि नि होइन
अन्जु : भन है फेरी मा जान्छु
रातो भाले : अब के भन्नु आफै बुज्नु नि
अन्जु : मैले तिम्रो मन को कुरा कसरी बुज्नु
रातो भाले : देबी ले त आफै बुज्न पर्ने हो नि
अन्जु : मा चै नाबुज्ने परे अब चाडो भन है फेरी मा जान्छु
रातो भाले : ये कता जना लागेको
अन्जु : अनि भन त
रातो भाले : फेरी रिसौना पाउदैन नि
अन्जु : ल ल भन
रातो भाले :२ वोटा छ नि तिम्रो त्यही भन्न खोजेको हो मैले
अन्जु : अम्म्मा लाज लाग्दैन जौ उता
रातो भाले : मैले अगिनै भनेको हैन रिसौना पैदैना भनेर
अन्जु : अनि के लेखेको नि एस्तो
रातो भाले : अब २ वोटा भएर त छ भनेको झूट बोलेको छु र
अन्जु : अर्काको छोरि लाई जे पायो त्यहो लेख्न पहिन्न
रातो भाले : कस्तो रिस हो अब मैले जे छ त्यै भनेको हो क्यारे
अन्जु : ल ल भै गयो
रातो भाले : सचे एउटा कुरा भनौ ...तिम्रो अनार कसरी येत्रो ठुलो भएको रे
अन्जु : मारी देउ कि क्या हो के के लेक्छ
रातो भाले : अब ठुलो लाई सानो भनौ त
अन्जु : खोइ मलाई क थाहा
रातो भाले : अनि बाटो मा हिड्ने लाई थाहा हुन्छ त
अन्जु : खोइ अब तिमी लाई नि साब थाहा होला
रातो भाले : मैले राम्रो संग देखेको नै छैन कसरी थाहा हुन्छ मलाई
अन्जु : हेरी राखेको छौ त
रातो भाले : अब एस्तो २ वटा ले छोपेर मैले कसरी हेर्नु र भन्न सक्नु, ल अलि अलि देखाऊ त बोक्रा झिकेर अनि भन्छु
अन्जु : अर्का लाई लाज लाग्दैन कि क्या हो यो फ्री मा हेर्न पहिने कुरा हो र
रातो भाले : म सेवा गर्छु नि पछि अहिले हेरम न पहिले
अन्जु : देखे पछि बेहोस् होलाऊ फेरी
रातो भाले : भए नि देबी जी तपाई हुनु हुन्छ नि मलाई के को चिन्ता
अन्जु : ल कति कुरा जानेको , ल आज बाहिर बाट मात्र हेर्नु
रातो भाले : बाहिर बाट अगिन देखि नै हेर्दै छु नि ..एकपल्ट त्यो अनार लाई छुन पाए त ...
अन्जु : हेर हेर यो केटा
रातो भाले : हेर्न त पाएको छैन कसरी छुन पाउनु अब आफ्नो मन मा नि हेर्न नदिने भयो
अन्जु : धेरै छाडा नबन है
रातो भाले : के को छाडा नि जे छ त्यही भन्या हो क्या रे न तिमी लाई भेट्न पैंचा न केहि आफ्नो मन मा नि खुसि हुन नदिने भयो बा
अन्जु : तिम्रो मन मा ज छ त्यो मन मै राख न किन यहाँ लेख्न पर्यो
रातो भाले : अब हात त्यही जान्छ महिले के गर्नु
अन्जु : यो केटा त क सारो बोका भएको
रातो भाले : कहिले गे नि बोका हुन्छ र
अन्जु : ल ल भै गयो (एती भन्दै T shirt को २ वोटा माथि को ताख खोलि ) ल हेर
रातो भाले : के हेर्नु र साब छोपेर राम्रो संग नि देखिएन
अन्जु : अब यो भन्दा बादी के हेर्नु पर्यो र
रातो भाले : एती मज्जा ले पाकेको अनार को दाना लाई हेर्न पो भनेको खै दिन्छु भनेको छु र
अन्जु : फेरी खाइ देयेऔ भने
रातो भाले : यहाँ आफु लाई कस्तो भै सक्यो उ चै बरु देखौदीन भन न म हेर्दिन पनि
अन्जु : के सरो रिसाएको हो ल ल हेर ( एती भन्दै उसले साब ताक खोलेर ब्रा मात्र लगाएर बसी ) अब खुसि भयौ हैन
रातो भाले : अम्म कत्रो हौ ल अब ज्ञानी भएर त्यो बोक्रा नि हटाएर राम्रो संग देखाऊ त
अन्जु : अरु केहि सेवा नि छ भने भन्नुस बस एती भए पुग्यो
रातो भाले : अहिले लाई एती भए पुग्छ फेरी ढिला होला
अन्जु : हस हजुर (एती भन्दै उसले ब्रा नि खोलि )
रातो भाले : आम्मै क्या दामी अनार को दाना खाउ खाउ लाग्ने के टिपेर
अन्जु : फल खाने हैन है रस मात्र खाने
रातो भाले : के गर्नु त्यही हेरेर चित्त बुझाउदै छु यहाँ आफु लाई कस्तो भै सक्यो
अन्जु : कस्तो भयो मलाई नि सुनौ न ल
रातो भाले : के सुनाउनु यहाँ मेरो भाइ भरकर उठेर आपत पर्न लग्यो
अन्जु : भाइ लाई धेरै नचलाऊ न फेरी उठेर हैरान पर्ला
रातो भाले : महिले उठाएको हो र अनार को दाना देखेर उठेको हो भाइ ले अनार को दाना को रस खाने पो भन्छ बा
अन्जु ; अब खाना नपाए पनि देखाऊ न त अब खाएर भए पनि चित्त बुझौ भन
रातो भाले : अब त्यी त बाकी छ नि काम , साचै तिम्रो इनार मा पनि को स्थिति कस्तो छ सफा गर्न पर्ने छ मेरो भाइ ले मज्जा ले ले सफा गरि दिन्छ नि
अन्जु : भयो भयो त्यो मेरो हाट ले नै सफा गर्छु पछि
रातो भाले : धेरै पोहोर राख्नु हुन्न ल सफा गरि हाल अहिले फेरी
अन्जु : मा भरे एक्लै भएको बेला गर्छु क्या
रातो भाले : म नि हेर्छु नि कसरी सफा गर्छु भनेर
अन्जु : तिमी तिम्रो भाइ लाई सफा राख न बरु फोरी बनाउने हैन
रातो भाले : म त दिन को २ पल्ट सफा गर्ने गरेको छु अहिले नि सफा गर्दै छु
अन्जु : ल देखाऊ न त मलाई नि तिमी ले कसरी सफा गर्छौ तिम्रो भाइ लाई
रातो भाले : हस ( एती भन्दै chamera खोले अनि त्यसलाई तल तिर देखाउदै ) ल हेर मेरो भाइ लाई मा कसरी सफा गर्दै छु
अन्जु : अम्म्मा कत्रो हो भाइ त निक्कै दरो देखिन्छ नि
रातो भाले : अब दरो हुनु परेन त त्यत्रो गहिरो इनार भित्र गएर सफा गर्नु पर्ने
अन्जु : त्यही त , म तिम्रो भाइ लाई एकपल्ट चुप्पा गर्छु है
रातो भाले : अहिले नगर फेरी भै ले थुकी दिन्छ अनि खालौ
अन्जु : के खानु र हेर्नु मात्र त हो नि
रातो भाले : तिम्रो इनार देखाऊ त कत्रो छ भाइ ले काम गर्न सक्छ कि सक्दैन हेरौ
अन्जु : हस ( एती भन्दै उसले आफ्नो camera तल लाग्दै आफ्नो skirt र panty निकाल्छे
रातो भाले : अम्म्मा क्या दामी इनार हो वारी पारि त टन्न झाडी उम्रिएको छ नि सफा गर्दैनौ
अन्जु : मलाई अल्छि लाग्छ अब कोइ ले गरि दिए मात्र हो
रातो भाले : म गरि देउला नि
अन्जु : अहिले फोहोर भएको बेला मा सफा गरुन पाए पो

No comments:

Post a Comment