Thursday, June 28, 2012

मज्जा अनी प्याश

 बिशेष गरेर प्राय केटाहरुले कन्या केटीको चाहना राखेका हुन्छन । सबैभन्दा पहिला मैले नै त्यो केटीको कुमारीत्व भङ्ग गरु भन्ने चाहना बोकेर कैयौ केटा हरु बसिरहेका हुन्छन । तर मलाई खै सानै देखी किन किन साडी लगाएको आईमाई लाई देख्यो कि सनक्क भएर आउथ्यो । सही अर्थमा भन्नु पर्दा किन किन मलाई कुमारी केटीहरु मा त्यत्ती रुची नै पलाएन कुमारी केटीहरुलाई नभोगेको भने कत्ती हैन भोगेको नै हुँ तर त्यत्ती मज्जा अनी प्याश बुझे जस्तो कत्ती लागेन । जत्ती अरुको बुढी लाई भोग्न मज्जा अनी चुम्नु चाट्नु मज्जा हुन्थ्यो त्यो केटीहरुमा कहाँ ? एउटा घटना अझै पनि मेरो आँखा मा चलचित्र बनी नाचिरहन्छ जुना कुरा मन मा आउँदा पुरा शरीर नै तातो भएर आउछ । भएको के थियो त ? गाउमा एकजना मामा मामा भनेर बोलाउने को भाईको बिहेमा गएको थिए निक्कै रमझम थियो अनी जाडो पनि निक्कै थियो झन्डै हल्का मदिरा सेवन गरेर नगएको भए त खत्तमै हुने रहेछ जाडोले । बिहे घरमा पुग्दा मादल र ठिट्टा तरुनिहरु को दोहोरी भकामा माया प्रिती को गीत चल्दै रहेछ हामी दुईजना गएका थियौ दुबै जना केटीहरुको बिचमा गएर ताली बजाउदै उनिहरुको दोहोरिमा साथ दिदै हल्का स्वर मा स्वर मिलाउदै केटीहरुको माझमा गएर बस्यौ । निक्कै रमाइलो भएको थियो नाच्ने हरु स्या स्या हुँदै पनि अबिरल नाचिनै रहेका थिए शायद रक्सी को नशा ले जोश दिएको हुन सक्छ । केही छिनमा मैले थाहा पाए कुनै एउटी मदमस्त जवानी ले मातिएकी पर्फ्युम को तिखो बासना मग मग बसाउदै निक्कै प्यासी नजर चारैतिर फैलाउदै ठीक मेरो पछाडि आएर बसिन । अब भने मलाई पनि कता कता मनमा काउकुती लागे जस्तो भयो कसरी त्यो आईमाईको समिप टासिन पुगु ,कसरी उनिसङ्ग बोलु !! तर मेरो मनको सबै कुरा भगवानले सुनेछन क्यारे त्यो आईमाई नै म सङ्ग बोल्न पुगिन पहिलो प्रश्न थियो अरे मेरो नाम लिएर …. तिमी कती बेला आएको नि ? म एकछिन त जिल्ल परे अनी पछाडि फर्केर हेरेको त जुन मुख ले मामा भनेर बोलाउने गर्दथे वहाँकै बुढी पो रहेछ । वहाँकै देवरको बिहे हुँदै थियो त्यहा । तर आज मैले अर्कै देख्दै थिए त्यो मुखौली माईजुलाई शायद मेरो मनमा वहाँ प्रती अर्कै भाव पलाएर हुन सक्छ शायद मैले पहिला हेर्ने नजर र अहिले जुन नजरले हेर्दै थिए त्यस्मा भिन्नता भएर हुन सक्छ । कस्तो माइजुपनी म सँग नै टासिन आउनु भयो २ बच्चा कि आमा भएर पनि वहाँ को त्यो बुबु को तिखोपना भने कायम नै रहेछ मलाई मेरो ढाढ मा घोचे जस्तो भयो अनी किन किन मेरो सानो यन्त्र बढ्दै बढ्दै जुरमुराउन थाल्यो …. शायद त्यो माईजुको पनि धैर्यता को बाध टुटेछ क्यारे …!! आउन सल ओढ्नु भनेर तान्नु भयो जाडो थियो अनी गाउ घरको ठाउँ उज्यालो बत्ती पनि थिएन तर पनि चन्द्रमा को प्रकाशले शहरीया Tubelight लाई Challange गरेको थियो फेरी पनि हामी घर को पिढिमा भएको हुनाले प्रकाश देखी ओझेल मा नै थियौ । सल भित्र नै मुख्यौली माईजुले आफ्नु हात मेरो रन्की रहेको त्यो ठाउमा खेलाउन थाल्नु भयो अब भने मलाई खपी नसक्नु भयो … वहाँले त मेरो त्यो यन्त्र लाई भाचुला झै गरी निकै बटार्नु भयो त उफ्फ त्यत्ती मात्रा कहाँ होर यन्त्र माथिको मेरो चारकोशे झाडी पनि पुरै उखाल्ने मुड मा थीइन के गरु के गरु भयो वहाँको हिमालचुली बुबु मैले ब्लाउज भित्र हात छिराएर बुबुको मुन्टो मज्जाले खेलाउन थाले …कस्तो अचम्म वहाँले मेरो हात समाएर आफ्नु गहिरो त्यो कुवामा पो छिराइदिनु भयो ….झन त्यो कुवाको तातो तातो पानी अनी पानी को वाफले मैले म अनियन्त्रित भएको महसुश गरे सो एकैछिन है माइजु भनेर उठ्नु कर लाग्यो मलाई । वहाँले कहाँ जाने भनेर नसोधेको पनि हैन मलाई सुसु गरेर आउछु भनेको शायद मेरो मन को कुर बुझ्नु भएछ कि के हो मुसुक्क हास्नु भयो । म त्यहा बाट उठेर सरासर बिहेको भान्छा तिर लामो लामो कदम बढाउन थाले त्यहा गएको वहाँ कै श्रीमान जसलाई म मुखले मामा साईनो गरेर बोलाउथे वहाँहरु मज्जाले गीत गाउदै सुङ्गुरको मासु सङ्ग रक्सी को ग्यालिन नै ठाडो घाटी लगाउदै रहेछन मलाई देख्न साथ आफुहरु को साथमा बोलाएर पिउने आग्रह गर्न थाले पिउनमा म पनि कहाँ कम्ती थिए र मज्जाले पिउन थाले अनी झनै म मा कामाग्नी बढेको पाए त्यहा बाट पनि बिदा लिएर म फेरी सुसु जाने भनेर पछाडि अन्ध्यारो कुना तिर लागे । अनी सुसु सङ्गै मैले आँफैले खेलाएर आफ्नु बिर्य स्खलन गरे अब भने अलिक हल्का भएको भान भयो मलाई फेरी म सरासर उही माईजु भएको ठाउमा गए र फेरी त्यही प्रकृया दोहोराउदै बसे रात निकै छिप्पी सकेको थियो सबै सुत्ने तरखर मा थिए । त्यही पिढिमा सुत्ने चाजो पाजो मिलाउदै थिए कोही भने कोही खोपिमा र बिहे घर भित्र छिर्दै थिए अब भने मैले माइजुलाई भने हामी कहाँ सुत्ने ? सबै त सुत्न थालिसके माइजुले मुसुक्क हाँस्दै त्याह सुत्न जानेनी हामी भनेर शायद गाई भैंसी बाध्ने गोठ थियो त्यता तिर ईशारा गर्नुभयो । मैले पनि हुन्छ भनेर टाउको हल्लाए एकैछिन है भनेर वहाँ बिहे घर भित्र छिर्नु भयो अनी वहाँ बाहिर आउँदा हातमा एउटा सिरानी र ब्ल्यान्केट लिएर आउनु भयो अनी मलाई एउटा टर्च लाईट दिएर जादै गर्नु भन्ने सन्केत दिएर फेरी भित्र पस्नु भयो । अनी म सरासर त्यो गोठमा गए त्यहा गाई भैंसी त केही थिएन तर कुनामा टन्नै पराल राखिएको रहेछ त्यही परालमा त सुत्ने होला नि भन्ने लाग्यो अनी गएर सिरानी हाली ब्ल्यान्केट ओढेर सुते । निकै बेर प्रतिक्षा गरे मैले त्यो माइजुको तर आउनु भएन मलाई लाग्यो आज जे भयो शायद त्यत्ती मा सिमित होला आज मैले माइजुको त्यो गहिरो कुवामा डुबुल्की मार्ने रहर केवल रहरमा सिमित राखेर निदाउने प्रयासमा लागे । त्यस्तै डेढ घण्टा पछी वहाँ आउनु भयो र निकै हतार मा देखिनु हुन्थ्यो आउन साथ मलाई आफ्नु माथि तान्नु भयो आफ्नु साडी माथि फर्काइ हाल्नु भयो भित्र कट्टु लगाउनु भएको थिएन सो छिटो छिटो गर भनेर मेरो पाईन्ट खोलिदिनु भयो मैले पनि वहाँको कुरा मानेर सिधा मेरो त्यो रन्किएको यन्त्र छिराइ हाले अनी त म मज्जाले उफ्रिन थाले माइजु ले आफ्नु दुबै खुट्टाले मलाई च्यापेर तल बाट पनि निक्कै उफ्रिनु भयो । चन्द्रमा को मधुर प्रकाशमा वहाँको सेतो साप्रा मुसार्दै मैले उफ्रिनु सम्म उफ्रिए निकै बेर सम्म युद्द जारी रह्यो किन कि मैले एक त पहिले हस्त मैथुन गरेर नै फाली सकेको थिए शायद त्यसैले होला माइजु र मेरो भिडन्त निकै बेर सम्म चल्यो त्यसै क्रम मा माइजुले मेरो ओठ निकै मज्जाले टोकिपनी दिनु भएको थियो तर मलाई दुखेको थिएन केही छिनको हाम्रो यो हाम्रो माहा सङ्ग्राम सिथिल बन्न पुग्यो जब मेरो पहाड छेड्ने जस्तो गरी निस्किएको त्यो बेगदार बिर्य ले माइजुको त्यो गहिरो कुवा भरिने गरी निस्किन थालेको थियो । त्यत्ती बेला मैले प्रष्ट देखेको थिए माइजु हल्का लजाएर दुनियाँ सङ्ग बेखबर मेरो यन्त्र बाट निस्केको बिर्यलाई आफ्नु गहिरो कुवामा धेरै गहिराइ सम्म पुर्याउने कोशिसमा आफ्नु कम्मर मुनी को भागलाई हल्का दाँया बाँया हल्लाउदै थीइन । एकैछिनको त्यो कृयापछी वहाँ उठेर आफ्नु साडी र ब्लाउज मिलाएर पहिलाको स्थितिमा आउनु भयो अनी जान्छु भन्ने ईशारा दिएर माथि लाग्नु भयो म पनि लम्पट परेर विश्व बिजेता हिट्लर आफुलाई सम्झिदै निदाएछु तर गहिरो निन्द्रामा फेरी मैले कसैले मेरो यन्त्र लाई चुस्दै थियो म झटपट उठेर हेर्दा माइजु फेरी कामाग्निमा जलिरहेको वहाँको मुहार अहिले पहिलेको भन्दापनी बढी उत्तेजित देखिन्थ्यो ।।।।।

No comments:

Post a Comment