Thursday, June 28, 2012

चिकाई प्याश , चिकेको प्याश

शुरुमा मेरो परिचय म तपाईहरुको नै सपनाको राजकुमार हु जो कोहीले पनि मलाई आफ्नो deeam boy बनाउन सक्नु हुन्छ नेपाली स्टोरीमा प्रकाशीत यस अगाडीका मेरा दुईवटा स्टोरीहरु तपाईहरुले धेरै मन पारिदिनु भयो अनि धेरै मेल हरु पनि आए कतिपयले गाली गरे त कतिपयले अफर पनि गरे जे होस यस अगाडिका मेरा काहनीहरु लाहुरेकी बुढी सँगको रोमान्स अनि सुन्तली अनि म यी दुबै काहानी पढेर तपाईहरुले दिएको मायाले गर्दा फेरी अर्को काहानी लेख्दै छु ।
रातको 11 बजिसकेको थियो मलाई निन्द्रा आएको थिएन के गरु कसो गरु भईरहेको थियो । निद्रा नपरेकोले फेरी कम्युटर ओपन गरेर मेरो याहु म्यसेन्जर ओपन गरे त्याह कुनै नयाँ ब्याक्तिले मलाई एड गरेको रहेछ अनि अफलाईन म्यासेज पनि जसको स्वरुप यस्तो थियो (Hi , Timro kahani nepali story ma maila pada Ani timi lai bhatna man lagyo please mail gara la mali saath ma timro h/p pani diyara ) मैले यसको जवाफ पनि दिए अनि मेरो मोवाईल छैन भनी झुट भने किनकी मलाई डर लाग्यो को हो के हो भनेर अनि ईमेल खोलेर हेरेको त त्यही आईडीबाट मेल पनि आएको रहेछ जसमा उसको फोन नं पनि थियो नाम हेर्दा केटीको जस्तो लाग्थ्यो तर मलाई शंका थियो कि कुनै केटाले झुक्याको भनेर यत्तीकैमा मोवाईलाम नं सेभ गरे अनि सुत्ने तरखरमा लागे , भोलीपल्ट बिहानै उठेर बाहिर तिर निस्के केही साथिहरु भेटेर एकछिन रमाईलो पनि गरियो अनि फर्कने क्रमामा बाटोमा फोन पसल देखेर फेरी हिजोको कुरा सम्झे अनि एक कल गर्नु पर्यो को रहेछ भनेर अनि मैले फोन गरे त्यो मोवाईलामा तर त्याहा पनि एक छिन झन्झट नै बेहेर्नु पर्यो एउटी दिदीले “तपाईले सम्पर्क गर्ने खोज्नु भएको मोवाईलमा अहिले सम्पर्क हुन सकेन कृपया केहीछिन पछी पुन प्रयास गर्नु होला” यही आवाज दुई तिन पटक सुनेपछी फोन लाग्यो अनि फोनमा एउटी महिलाको आवाज आयो अनि म ढुक्क भए कि कसैले मलाई चिट गरेको रहेनछ भनेर । उनले मेरो परिचय मागिन मैले भने भने रोमान्स ब्वाई उनले मेरो यही कुराबाट मेरो कुरा बुझीन अनि भनिन् तिम्रो रिप्लाई पाएकी थिए मलाई भेट्ने हो भनिन् तर मैले कसरी भेट्ने चिन्नु न जान्नुको मान्छेलाई भनी ठाडो जवाफ दिए उनले निकै नम्रा भएर कुरा गरिरहेकी थिईन अनि उनले मेरो उमेर सोधिन मैले 21 भने अनि आफु 25 भएको कुरा गरिन् अनि कुरा कुरामा हाम्रो भेट्ने कुरा भयो । अनि म मेरो तुम तिर लागे
भोली पल्ट बिहान 10 बजे नै म उनले बोलाएको ठाउमा गए अनि उनी आउने बाटो हेरी कुरी बसे तर म उनले बोलाएको भन्दा आधा घण्ट अगाडी नै त्यहा पुगेको थिए । केही बेर पछी मैले पुन नजिकैको टेलीफोन पसलमा गई उनलाई फोन गरेर सोधे किन मलाई ढाँटेको आउने होईन भनेर तर उनले आईसकेको कुरा गरिन अनि फोन गर्दै यसो हेरेको त एउटा अर्धबैशै महिला फोन लिएर सडको कुनै कुनामा कुरा गरिराखेको देखे अनि अन्दाज पनि लगाए पक्कै यही हुनु पर्छ भनेर अनि म उनको नजिक गएर सोधे किन तपाईले मलाई आफ्नो उमेर ढाटेको भनेर एक अन्जान ब्याक्तिले यसरी उनलाई कुरा गर्दा उनि दंग परिन् अनि सोधीन तिमी को ??मैले हिजो फोन गर्ने केटा भनेर भने उनले जवाफमा किन म राम्री छैन भन्ने जवाफ दिईन हो हुन पनि “उमेरमा 30 नाघेकी भए पनि उनको शरिर निकै आकर्षक थियो पोटीला स्तन अनि रातो कुर्ता सुरवालमा उनि निकै सेक्सी देखीएको थिईन उनको पहिरान बाट नै थाहा भयो कि उनी एक उच्च परिवारकी हुन् भनेर अनि मैले जोकिङ गरेको नि भने उनले नजिकै आएको ट्याक्सी रोक्दै जाउ भनिन् मलाई एक्कासी उनको ब्याबाहरले निकै डर पनि लाग्यो तर जे पर्ला पर्ला भनेर म उनको साथमा गए उनले ट्याक्सी वालालाई बागबजारको कुनै होटलको नाम दिई त्यहा लान भनि अनि बाटोमा कुरा गर्दा गर्दै हामी त्यो होटलमा गयौ । होटेलमा पुगेपछी म उनको पछी पछी थिए होटेलको एउटा कुनाको टेवलाम पुग्यौ म जस्ट उनको फलो गर्दै थिए म केही बोलेको थीईन उनले त्याह पुगेपछी दुईवटा चिसो अर्डर गरिन् मैल चिसो पिउदै उनलाई हेरीरहेको थिए मैले कुनै कुरा बोलेको थिईन उनले वयटरलाई चिसोको पैसा दिईन अनि वयटरले पैसा फिर्ता दियो उनले सबै पैसा उसलाई नै राख्न लगाईन अनि रुमको कुरा गरिन् वयटर पनि धेरै टिप्स पाएर होला निकै खुसी थियो अनि रुमको सँचो लिएर आयो अनि उनले मलाई भनिन् भाई तिमी चाबी लिएर माथि जाउ म आउछु अनि उनले वयटरलाई भन्दै थिइन यो मेरो गाउबाट आएको भाई हो काठमाण्डौमा नया छ बिदेश जानको लागी आएको भनेर भनिन् वयटरले पनि उनलाई एजेन्ट हो भन्ने सोचेछ हाम्रो कुरामा केही वास्त गरेन म रुममा गई उनलाई कुरेर बसेको थिए आधा घण्टा पछी बल्ल उनी रुमामा आईन मैले उनलाई किन ढिला गरेको भनी सोधे उनले भनिन् ईज्जतको पनि त सवाल गर्नु पर्यो यति कुरा भनिन् मैले धेरै केही सोधिन हातको ब्यग टेवलमा राख्दै उनले भनिन् हेर्दा त धेरै सेक्सी अनि स्टोरोङ् छ नि तिमी त भनेर म पनि मौकाको फाईदा उठाउदै तपाई पनि त केही कमी छैन भनेर उनको स्तनमा समाते तर उनले किन हतार भन्दै मेरो निधारमा एक किस गरिन् “मलाई सबै कुरा सपना जस्तो लागेको थियो बेला बेलामा सपना त होईन भनी आफ्नै हात चिमोटी हेर्थे तर म बिपनामा नै थिए” हामी हरु एक अर्कोको नजिक बसेर कुरा गर्दै थियौ मैले मेरो बारेमा भन्दै थिए उनले उनको बारेमा हामीमा निकै रमाईलो कुरा हुदै थियो मैले बिस्तारै कुराको सिलसिलामा नै मेरा हात उनको स्तनको वरिपरी सुम्सुमाउथे मलाई निकै मजा आईरहेको थियो उनको स्तन पनि निकै कसिलो हुदै गएको थियो स्तन सुम्सुमाउदै मेरा हात उनको पेट हुदै उनको साप्रा सम्म पुग्यो अनि एक हातले मैले उनको हिप पनि सुम्सुमाउदै थिए यत्तीकैमा मेरो भाई निकै पोटीलो भएको थियो मेरो पाईन्ट नै छेड्ला जस्तो गरी मैले उनलाई आफ्नो कुर्ता खोल्न आग्रह गरे उनले लाज नै नमानी एकै पटकमा खोली दिईन उनले कालो ब्रा लगाएकी थिईन कालो ब्रा मा उनका पोटीला स्तन निकै राम्रा देखिन्थे मन मनले मलाई उनको दुध खान मन लागेको थियो तर मैले हतार गरेको थिएन कनकी म उनलाई धेरै मजा दिन चाहान्थे उनले मेरो काहानी पढेर मैले राम्रो मजा दिन सक्छ भन्ने बिश्वसका साथ एक अपरिचितलाई आफ्नो सबै शरिर सुम्पिन तयार भएकी थिईन मैले पनि उनको बिश्वास मार्ने हुन्न भन्ने सोचेको थिए त्यसैले मैले उनलाई धेरै माजा दिन्छु भन्ने अटोट गरेको थिए केही बेरमा मैले उनको ब्रा पनि उनको शरिर बाट अलग गरिदिए मेरो अगाडी अर्धा नग्न महिला देखेर म निकै कामुक भएको थिए बिना कपडामा मैले उनको नाड्गो स्तन माड्दै थिए अनि केही बेरमा नै मैले उनको स्तन बच्चाले जस्तै चुस्न थाले उनलाई निकै काउकुती लागेको थियो बिच बिचमा आ……..आ व व जस्ता शब्द निकाल्दै थिईन निकै बेरको चुसाई पछी मेरा हात मैले उनको दुई खुट्टाको बिचमा लगे तर त्याह सुरवाल पनि थियो मैले एकै झट्कामा उनको शरिरबाट उनको सुरवाल अलग गरीदिए अनि उनको गुलाबी कट्टुको बाहिर हात फिरफिराएको त सबै चिसो थियो अनि अझै बढी हात यता उता परेको त मेरो हातमा कुनै चिल्लो पदार्थ टाँसियो मैले उनलाई प्रश्न गरे के हो यो उनले जवाफ दिईन पानी पो झरेछ “उनको स्वाभाव निकै सोझो थियो हुनत बलीरहेको ज्वाला सान्त पार्नेलाई होला उनि चुपचाप बसेकी जो कोही पनि उनलाई नजिकबाट हेर्दा उनि यति सेक्सी छिन् भनेर पत्याउने थिएन होला “ हुनत चकचकेले गाल पार्यो घुसघुसेले ताल पार्यो “ भन्ने उखान उनमा लागु भएको थियो म पनि उनको सोझोपनबाट निकै खुसी थिए सपनामा जस्तो अनुभव भएको थियो मैले उनको यौनीको वरिपरी मेरा हातहरु निकै सलवलाएको थिए हुनत मैले उनको स्तन जोडले चुसेर होला उनको यौनीबाट प्यसको खोलो बगेको मलाई लागेको थिएन उनले यति धेरै पानी झार्छीन भनेर तर उनको दुलोबाट झरेको पानीमा निकै मिठो सुवास थियो लाग्थ्यो सबै एकैपटक पिईदिउ तर म मन सम्हाल्दै थिए त्यस्तीकैमा उनले मलाई आफुबाट अलग गरिन् अनि मेरो सट फुकालीदिईन बिस्तारै पाईन्ट पनि अनि मेरो फन्फनाउदो माललाई कट्टु बाहिर बाट स्पर्स गर्दै आफ्मै आज गतिलै माल चाख्न पाईएला जस्तो छ भन्दै थिईन मेरो कट्टु म बाट बाहिर गराईन अनि मेरो भाईलाई हेर्दै “आंम्मै केटाको तुरी त गतिलै छ त “ उनको यो कुराले म झन् पागल भए उनि मेरो मालको दर्सन पाएर निकै खुसी थिईन अनि उनले बिस्तारै मेरो भाईलाई आफ्नो नरम हातले सलबलाउन थालिन अनि मैले पनि उनको शरिर सुम्सुमाउदै थिए अनि उनले मलाई बेडमा उत्तानो पारेर लडाइन अनि आफ्नो कपाल मुखबाट हटाउदै आफ्नो ओठले मेरो भईलाई किस गरिन् म सहनै नसक्ने भएको थिए तर कुनै जवाफ दिएको थिएन उनले भनिन् पहिला यसको पानी म पिउछु अनि मात्र तिमीलाई मेरो कुवाको पानी खुवाउछु यति भन्दै उनले आफ्नो मुखमा मेरो भईलाई लगेर चुस्न थालिन मलाई निकै मजा आईरहेको थियो अनि म दंग पनि थिए उनले लगातार चुस्दै थिईन मैले उनलाई सोधे तपाईले बुलु फिल्म हेर्।नु हुन्छ र उनले प्रतिउत्तमा जवाफ दिईन किन मैले फेरी सोधे नेपाली नारीहरु यस्तो मुखमा लिन घिन मान्छन् नि तर ……….उनले जवाफ फर्काई हालीन किन घिन मान्नु यो कुनै नराम्रो कुरा हो र बुलु फिल्म त आजकल नर्मल नै हो नहेर्ने को पो होला र अन िमैले बल्ल थाहा पाएकी उनको बारे मा अनि उनको चुसाईले मेरो माल झर्ला जस्तो भएको थियो मैले उनलाई भने मेरो माल झर्ने लाग्यो उनले भनिन मेरो मुखमा नै छोड मैले पनि के कम थिएर एकै पटक रोकेर सबै झारीदिए उनको मुखमा उनले छि भन्दै सबै माललाई ट्वाईलेटमा गएर मुखबाट फालीन अनि फेरी टावल लिएर मेरो भाईलाई सफा गरिन् म सिथिल भएको थिए केही छिन को हाम्रो कुरापछि म फेरी उत्तेजीत भए उनलाई सुम्सुमाउन थाले अनि अनि उनी पुन जोशमा आईन मैले उनको स्तन फेरी चुस्न थाले मेरो स्पर्षले फेरी उनको यौनीबाट पानीको धारा बग्न थाल्यो उनले म तिर हेर्दै मेरो पनि चाटन भन्न थालिन मैले घिन लाग्छ भन्दा मेरो चाही हुने तिमी चाही नहुने प्लीज भनिन् उनको धेरै बेरको कर पछी म बाध्यतामा परे अनि सोचे “कसैले पानी दिन्छ भने पानी खाएर भाडो फल्नु हुदैन” अनि जिब्रोले उनको यौनीको रातो हिमाल मा टच गरे तर उनको यौनीबाट धेरै पानी बगेको हुनाले मेरो जाता ततै उनको चिप्लो पानी टाँसियो हुनपनि मलाई लागिरहेको थियो म उनको पोखरीमा पौडी खैल्दै छु
मलाई पनि निकै माजा महसुस भईरहेको थियो उनी पनि त्यस्तै नै कामुक देखीन्थिन आ आ आ आ आ आ व व व व व व व यस्ता शब्दहरु उनको मुखबाट निस्की रहेका थए मैले उनको यौनीमा मेरो जिब्रोले टच गर्दै उनी झनै उत्तेजित हुन्थिन मैले पनि निकै बेर उनको यौनी मा मेरो जिब्रो लगाई राखे अनि उनको बाट अझै धेरै पानी बग्यो मैले मेरो जिब्रो निकालेर उनको मुखमा जोडे अनि एक अर्कोमा हामीले जिब्रोको स्वाद लिईरहयौ केही बेरमा मैले मेरा औलाहरु उनको यौनीमा हाल्न थाले उनि जोशले होशमा थिईनन् मेरा औला जति भित्र जान्थे उनी त्यती उत्तेजित हुदै आफ्नो ढाड माथि सार्थिन अनि मेरा औलाको स्पर्सेले उनको पानीले बेडमा नै खोला बग्यो मलाई पनि अचम्म लाग्यो यति धेरै पानी बगेको देखेर जे होस मैले पनि एउटा नया अनुभब गरेको थिए निकै बेरको चिकाचिकी पछी उनले सहन सकिनन् अनि प्लीज प्लीज मेरो दुलोमा हाला प्लीज भन्न थालिन म अब सहन सक्तिन छिटो गर मेरो च्यातिदेउ म पनि आफ्नो फनफनाईरहेको माललाई एक स्वाटमै उनको भित्र पसाउने सुरले भित्र हाले तर त्यति धेरैपानी बगेर चिप्लो हुदा पनि एकै पटकमा पसेन मैले दोस्रो धक्का दिए अनि पुरै भित्र पस्यो तब उनको शरिरमा अनौठो कम्पन भयो उनले बेग्लै फिलीङ्स गरिन अनि भन्दै थिईन जिवन भर नै यसरी नै मजा देउ म पनि ल्वाम ल्वम भित्र बाहिर बनाउदै थिए उनि चरमा आनन्दाम थिईन आखाँ बन्द गरेर या या या या या व व व व व आआआआआआ गर्दै थिईन मैले पनि आफ्ने सुरमा दिदै थिए करिब 15 मिनेटको मच्चाई पछी मेरो झर्ने बेला भयो उनि पनि उनि पनि सिथिल भएकी थिईन अनि मैले मेरो माल उनको भित्र झारिन किनकी यसले फेरी उनलाई असर पर्ने सक्छ भनेर अनि बाहिर झिकेर उको शरिरमा मेरा फोराहरु फिजाईदिए उनी पनि शिथिल भएर आफ्नो शरिरमा दल्न थालिन अनि हामी एक अर्को को अंगालोमा बाधिएर करिब 20 मिनेट थकाई मार्यो अनि मैले उनलाई सोधे मजा आयो उनले भनिन जिवनमा पहिलो पल्ट यति मजा लिए तिमी मेरो जिवनमा ईश्वरको बरदान बनेर आयौ मेरो लागी तिमी देवता हो भनिन् हुन पनि मलाई लागेको थियो मैले उनलाई सन्टुष्टी दिए भनेर त्यो दिन बेलुका सम्मा हाम्रो करिव 4 पटक सम्म काम भयो अनि बेलुका उनले फेरी भेट्ने बाचाका साथ मालाई बिदा गरिन् अनि म पनि खुसी भएर रुममा फर्के यसको 1 महिना पछी उनको बुढा पनि बिदेशबाट फर्केछ उनले मलाई मेलमा जानकारि दिईन अनि भन्दै थिईन एकदिन फेरी भेट्ने बुढाबाट मैले सन्टुष्टी पाउन सकेकी छैन फेरी पनि मेरो प्यास बुझाईदेउ भनेर तर समयले गर्दा हाम्रो भेट भएको छैन 

No comments:

Post a Comment